Obchodné podmienky
1. Základné údaje
Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „VOP“) sú vydané:
Predávajúci:
Inking, s.r.o.
Záporožská 3
851 01 Bratislava
zapísaná Okresným súdom Bratislava I, oddiel Sro, vložka 147270/B
IČO: 53 291 697
DIČ: 2121324931
IČ DPH: SK2121324931
Číslo oprávnenia na distribúciu SBL: 527432000214
Banka: Fio Banka, a.s., IBAN: SK28 8330 0000 0026 0187 3172
e-mail: info@drinksking.sk
www.drinksking.sk
2. Vymedzenie pojmov
Pokiaľ nie je z kontextu zrejmé niečo iné, majú v týchto všeobecných obchodných podmienkach a ich prílohách nasledovné výrazy tento význam:
predávajúci – Inking, s.r.o., ktorá prostredníctvom internetového obchodu DRINKSKING.sk predáva tovar na konečnú spotrebu.
kupujúci – fyzická alebo právnická osoba, ktorá vstúpila do obchodného vzťahu s predávajúcim, ktorá odoslala prostredníctvom portálu objednávku. Kupujúci je povinný v objednávke uviesť presné a pravdivé údaje. Nákup na portáli je možný len kupujúcim starším ako 18 rokov.
spotrebiteľ – fyzická alebo právnická osoba, ktorá nakupuje osobnú spotrebu alebo pre potrebu príslušníkov svojej domácnosti
portál - internetový obchod DRINKSKING.sk
príjemca - fyzická alebo právnická osoba, ktorá má oprávnenie na prevzatie predmetu objednávky na adrese uvedenej na objednávke
objednávka - vyplnený a odoslaný elektronický formulár vyhotovený na portáli. Odoslaním formuláru sa objednávka stáva záväznou.
3. Právne predpisy
Na vzťah medzi spotrebiteľom a predávajúcim sa vzťahujú ustanovenia:
- Občianskeho zákonníka,
- zákona č.22/2004 Z. z. o elektronickom obchode,
- zákona č.102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
- zákona č.250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa.
Všetky ustanovenia tu uvedené sú platné, pokiaľ nie je písomnou zmluvnou formou s kupujúcim dohodnuté inak.
4. Objednanie tovaru
Kupujúci objednáva výrobky a služby predávajúceho prostredníctvom internetového obchodu DRINKSKING.sk, ktorý prevádzkuje spoločnosť Inking, s.r.o., a to buď elektronickou formou, t.j. vyplnením príslušného formulára na portáli alebo mailom zaslaným na adresu: info@drinksking.sk, alebo telefonicky prostredníctvom telefónneho čísla uvedeného na portáli.
Kúpna zmluva sa uzatvára na základe objednávky kupujúceho. Každá objednávka musí obsahovať: meno kupujúceho, kontaktnú osobu, poštovú a fakturačnú adresu, telefónne číslo, prípadne IČO, DIČ, IČ DPH, presné zadanie objednávaného tovaru, množstvo, dátum vystavenia objednávky, spôsob prevzatia tovaru a spôsob platby a potvrdenie kupujúceho o tom, že sa oboznámil s týmito obchodnými podmienkami.
Objednávka je potvrdená stlačením tlačidla ODOSLAŤ OBJEDNÁVKU S POVINNOSŤOU PLATBY.
Predávajúci objednávky vybavuje v poradí, v akom prichádzajú, respektíve ich zoraďuje podľa vlastných logistických dispozícií. Vystavením objednávky sa kupujúci zaväzuje za objednaný tovar zaplatiť kúpnu cenu podľa podmienok uvedených v objednávke.
Bezodkladne po prijatí objednávky zašle predávajúci kupujúcemu potvrdenie o prijatí objednávky na emailovú adresu, ktorú kupujúci pri objednaní zadal. Toto potvrdenie je automatické a nepovažuje sa za uzavretie zmluvy. Zmluva je uzatvorená od chvíle, keď predávajúci potvrdí prijatie objednávky. Potvrdenie prijatia objednávky oznámi predávajúci kupujúcemu elektronicky (e-mailom).
Ak nie je predávajúci schopný vybaviť objednávku v stanovenom termíne, upozorní na to telefonicky alebo elektronicky (e-mailom) kupujúceho a dohodne ďalší postup.
V prípade nedodania tovaru z dôvodu vyššej moci alebo z dôvodu nedostupnosti tovaru alebo z dôvodu na strane tretích strán, predávajúci bezodkladne informuje kupujúceho o dvoch možnostiach: (i) kupujúci môže odstúpiť od kúpnej zmluvy, pričom predávajúci mu je povinný vrátiť zaplatenú kúpnu cenu a zaplatené náklady na dopravu alebo (ii) je predávajúci oprávnený ponúknuť kupujúcemu možnosť náhrady.
V prípade, že niektorú z požiadaviek uvedených v objednávke nemôže predávajúci splniť, predávajúci je oprávnený zaslať kupujúcemu na jeho emailovú adresu pozmenenú ponuku. Pozmenená ponuka sa považuje za nový návrh kúpnej zmluvy a kúpna zmluva je v takom prípade uzavretá potvrdením kupujúceho o prijatí tejto ponuky predávajúcemu na jeho emailovú adresu.
Predávajúci má právo odstúpiť od kúpnej zmluvy, ak objednaný tovar nie je možné dodať v lehote, v množstve alebo v cene určenej týmito obchodnými podmienkami a nedohodne sa s kupujúcim na náhradnom plnení, alebo ak si kupujúci nesplní povinnosti spojené s realizáciou objednávky.
V prípade, že došlo ku zjavnej technickej chybe na strane predávajúceho pri uvedení ceny tovaru na portáli, alebo v priebehu objednávania, nie je predávajúci povinný dodať kupujúcemu tovar za túto celkom zjavne chybnú cenu. Predávajúci informuje kupujúceho o chybe bez zbytočného odkladu a zašle kupujúcemu na jeho emailovú adresu pozmenenú ponuku. Pozmenená ponuka sa považuje za nový návrh kúpnej zmluvy a kúpna zmluva je v takom prípade uzavretá potvrdením o prijatí kupujúcim na emailovú adresu predávajúceho.
Kupujúci má právo stornovať objednávku bez poplatku, najneskôr v deň objednania a to zaslaním emailu na adresu: info@drinksking.sk s uvedením čísla objednávky a bankového účtu kupujúceho. Objednávku je možné stornovať aj po uplynutí dňa objednania elektronickou formou. Potvrdenie stornovania objednávky oznámi predávajúci kupujúcemu elektronickou formou. Objednávku nie je možné zo strany kupujúceho stornovať v deň dodania objednávky.
Na účel uzatvorenia a plnenia kúpnej zmluvy na základe všeobecných obchodných podmienok odoslaním objednávky dáva kupujúci súhlas so spracovaním svojich osobných údajov v nevyhnutnom rozsahu. Bližšie informácie k spracúvaniu osobných údajov sú uvedené na portáli.
5. Kúpna cena tovaru
Informácie o tovare, vrátane uvedenia ceny jednotlivého tovaru a jeho hlavných vlastností uvádza predávajúci pri každom tovare na portáli. Ceny uvedené na portáli platia výhradne pre nákup prostredníctvom internetu. Ceny sú uvedené s daňou z pridanej hodnoty. Predávajúci má právo upravovať ceny. Pre kupujúceho je záväzná vždy cena platná pri odoslaní objednávky. Predávajúci dodá tovar kupujúcemu v záväznej cene. Toto ustanovenie nevylučuje dojednanie kúpnej zmluvy za individuálne dohodnutých podmienok.
Predávajúci nemá záväzok uzavrieť kúpnu zmluvu s kupujúcim v prípade, ak mu v splnení záväzkov vyplývajúcich z kúpnej zmluvy budú brániť objektívne okolnosti
Znížená cena tovaru, ktorý je v akcii, platí len do vypredania zásob tohto tovaru. Akcia je obmedzená množstvom daného tovaru, resp. časovou lehotou. Pokiaľ si kupujúci objednal väčšie množstvo tovaru so zníženou cenou, ako sú zásoby tohto tovaru u predávajúceho na sklade, má predávajúci právo ponúknuť spotrebiteľovi rovnaký tovar v bežne platnej cene, prípadne iný, podobný tovar. Spotrebiteľ má právo odmietnuť takúto ponuku.
Zľavy na portáli nie je možné kumulovať a v prípade čiastkového vrátenia alebo neprebratia tovaru za účelom dosiahnutia zľavy bude účtovaný poplatok vo výške poskytnutej zľavy.
Fotografie uverejnené na portáli sú ilustračné a môžu sa líšiť od skutočného vyhotovenia výrobcu. Záväzná informácia je informácia v popise tovaru. Predávajúci si vyhradzuje právo umiestňovať pre rôzne ročníky, umiestnenia ako aj balenia tovaru ilustračné fotografie z radu produktov danej značky.
6. Spôsob úhrady ceny za tovar
Kupujúci si môže vybrať z nasledovných možností úhrady ceny za tovar:
6.1 | dobierka v hotovosti alebo platobnou kartou, podľa podmienok kuriérskej spoločnosti. |
6.2 | formou platobnej brány ihneď po vytvorení objednávky na portáli, ktorá umožňuje prijímať platby nasledovnými typmi platobných kariet: |
| |
Úhrada je možná len formou meny EURO, platba stravnými lístkami ani inými ceninami nebude akceptovaná. | |
Zásielka s objednaným tovarom vždy obsahuje daňový doklad (faktúru), ktorá je zároveň aj dodacím listom.
Tovar zostáva majetkom predávajúceho až do úplnej úhrady ceny kupujúcim.
7. Spôsob dodania
Predávajúci dodá kupujúcemu tovar prostredníctvom kuriérskej spoločnosti v rámci Slovenskej republiky podľa cenníka balného a dopravy uvedeného na portáli.
8. Cena za dodanie tovaru:
Predávajúci účtuje k cene objednaného tovaru nasledovné ceny za dopravu a balné:
8.1 | pri sume objednávky do 99,99 EUR s DPH vrátane je doprava spoplatnená sumou 3,90 EUR s DPH, |
8.2 | pri sume objednávky od 100 EUR s DPH vrátane, je doprava zdarma, |
8.3 | pri úhrade za objednávku prostredníctvom dobierky uhradí kupujúci okrem ceny za dopravu aj poplatok 1,00 EUR s DPH. |
Dodanie tovaru je výhradne na území Slovenskej republiky.
V cene za dodanie tovaru je dodanie po prvé dvere, t.j. po vchodové dvere do domu, bytového domu alebo budovy podľa podmienok kuriérskej služby. V cene nie je zahrnutá akákoľvek ďalšia manipulácia s tovarom (vybaľovanie a pod.).
9. Dodacia lehota
V prípade, že je tovar na sklade v dostatočnom množstve, tak objednávka bude expedovaná do 48 hodín po jej prijatí.
Predávajúci nezodpovedá za:
9.1 | oneskorené dodanie tovaru zavinené kuriérskou alebo inou prepravnou službou |
9.2 | oneskorené dodanie tovaru zavinené nesprávne udanou adresou prijímateľa |
9.3 | za poškodenie zásielky zavinené kuriérskou službou alebo kuriérskou službou iného doručovateľa |
9.4 | výber tovaru zákazníkom. Ak po prevzatí zásielky zákazník zistí, že tovar už má alebo nezodpovedá jeho predstavám. Takýto tovar nemôžeme považovať za oprávnenú reklamáciu |
9.5 | zasielanie tovaru alebo služieb ako aj cien za tieto služby |
Tovar sa považuje za dodaný doručením na adresu, ktorú kupujúci uviedol v objednávke ako adresu dodania. V prípade tovaru, ktorý je na sklade v čase potvrdenia objednávky, nesmie byť dodacia lehota dlhšia ako 7 dní a v prípade tovaru, ktorý nie je na sklade v čase potvrdenia objednávky, nesmie byť dodacia lehota dlhšia ako 30 dní. Ak nie je predávajúci schopný vybaviť objednávku v stanovenom termíne, upozorní na to telefonicky alebo elektronicky kupujúceho a dohodne ďalší postup. Pri nedodržaní termínu vybavenia objednávky má kupujúci právo na vrátenie tovaru, nevznikajú mu však žiadne ďalšie nároky vyplývajúce z takto vzniknutej škody.
Ak predávajúci dodrží maximálny termín dodávky tovaru a kupujúci si bez predchádzajúceho upozornenia tovar neprevezme, resp. nebude na stanovenej adrese a v stanovenom čase prítomný, má predávajúci nárok na úhradu nákladov spojených s vybavením objednávky, zabalením objednávky a prepravnými nákladmi.
Za tovar je zodpovedný predávajúci až po jeho prevzatie kupujúcim. Tovar sa považuje za prevzatý kupujúcim od doby, kedy predávajúci alebo ním poverená kuriérska spoločnosť umožní kupujúcemu alebo jeho zástupcovi fyzicky disponovať s tovarom.
Kupujúci nadobúda vlastnícke práva k tovaru až uhradením kompletnej ceny za tovar a jeho fyzickým prevzatím. Nebezpečenstvo škody na tovare prechádza na kupujúceho momentom prevzatia tovaru kupujúcim.
10. Prevzatie tovaru
Pri preberaní tovaru je kupujúci povinný skontrolovať fyzickú neporušenosť a kompletnosť dodávky a tieto potvrdiť na faktúre, ktorá zároveň slúži aj ako dodací list alebo kuriérskej spoločnosti.
Kupujúci je povinný zásielku vizuálne skontrolovať pri jej preberaní. Kupujúci je povinný zásielku prevziať, pokiaľ nevykazuje mechanické poškodenie obalu zásielky (natrhnutie, zamokrenie, deformácie rohov, apod.). Ak je zásielka viditeľne poškodená alebo zničená, kupujúci je oprávnený zásielku neprevziať v opačnom prípade znáša škody kupujúci. V prípade zistenia poškodenia zásielku kupujúci nepreberie a mailovou formou oznámi túto skutočnosť na info@drinksking.sk. Predávajúci obratom zašle identickú zásielku kupujúcemu ak kupujúci trvá na jej splnení v náhradnom termíne.
Kupujúci tým, že podpíše faktúru, ktorá zároveň slúži aj ako dodací list alebo prevzatie od kuriérskej spoločnosti, súhlasí s prevzatím tovaru a potvrdzuje, že zásielka je v poriadku a nebola dodaná mechanicky poškodená.
Pokiaľ kupujúci zásielku prevzal a následne zistil chybnú dodávku (t.j. chýbajúce množstvo, poškodenie tovaru, alebo dodávky iného tovaru ako objednaného) môže ďalej riešiť reklamáciu v zmysle reklamačného poriadku a je nutné zásielku a poškodenie nafotiť, odoslať na mail info@drinksking.sk s krátkym popisom škody a reklamácie s číslom objednávky, kontaktnými údajmi kupujúceho ako aj vyjadrením, či kupujúci trvá na opätovnom dodaní reklamovaného tovaru. Následne pracovníci predávajúceho budú kontaktovať kupujúceho telefonicky alebo elektronicky.
Zásielky neprevzaté kupujúcim nebudú zasielané kupujúcemu opäť. V tom prípade sa kúpna zmluva ruší a predávajúci má nárok na úhradu nákladov spojených s vybavením objednávky, zabalením objednávky a prepravnými nákladmi. V prípade, ak kupujúci sám prejaví záujem o opätovné zaslanie tovaru, predávajúci má právo žiadať od kupujúceho aj úhradu nákladov spojených s neprevzatou zásielkou.
11. Doba minimálnej trvanlivosti
Doba minimálnej trvanlivosti je doba, v rámci ktorej predávajúci zodpovedá za kvalitu predávaného tovaru. V rámci tejto doby môže kupujúci reklamovať zistené nedostatky tovaru u predávajúceho, avšak len pokiaľ dodržal všetky podmienky pre jeho správne skladovanie.
12. Reklamačný poriadok
12.1 | Mechanické poškodenie obalu Porušený obal nie je možné považovať po prevzatí tovaru za reklamačný dôvod. Ak kupujúci reklamuje porušený obal pri prevzatí tovaru a tovar neprevezme, predávajúci obratom pošle kupujúcemu náhradnú zásielku s objednaným tovarom, prípadne vráti kupujúcemu sumu, ktorú za tovar zaplatil, vrátane dopravy ak kupujúci nemá záujem o náhradnom splnení objednávky. |
12.2 | Chybná dodávka Ak nezodpovedá objednávke množstvo tovaru a to tak, že predávajúci dodal väčšie množstvo tovaru, je predávajúci povinný bezodkladne upraviť dodávku na požadované množstvo a následne opraviť aj daňový doklad (faktúru, ktorá je zároveň aj dodacím listom). Ak je naopak dodané množstvo menšie, je predávajúci povinný objednávku bezodkladne doplniť bez nároku na akékoľvek poplatky alebo ďalšie podmienky. |
12.3 | Kvalita tovaru Pri potravinárskom tovare je možná reklamácia počas záručnej doby garantovanej výrobcom, avšak iba za predpokladu, že boli dodržané všetky podmienky skladovania a manipulácie stanovené výrobcom. Kupujúci si nemôže uplatniť reklamáciu na škody na tovare, ktoré vznikli na jeho strane neodborným zaobchádzaním, prirodzenými stratami, alebo nedodržaním podmienok skladovania.V prípade oprávnenej reklamácie predávajúci kupujúcemu vráti sumu, ktorú za tovar zaplatil, alebo mu tovar dodá na výmenu, podľa vzájomnej dohody. Kupujúci má nárok na náhradu ceny za dopravu vo výške nutných nákladov na bezpečné doručenie (tieto náklady je nutné doložiť dokladom o tejto doprave). V prípade neoprávnenej reklamácie nemá kupujúci, ani predávajúci nárok na náhradu nákladov spojených s vybavovaním reklamácie. Nakoľko predmetom predaja je potravinársky tovar, môže kupujúci z dôvodu vád tovaru odstúpiť od kúpnej zmluvy výlučne pri prevzatí tovaru, ak dodaný tovar nezodpovedá kvalitatívne objednanému tovaru. |
Bez ohľadu na opodstatnenosť reklamácie je kupujúci povinný zachovať primeranú starostlivosť o tovar až do ukončenia reklamačného konania.
Lehota na vybavenie reklamácie je najviac 30 dní od prevzatia reklamácie predávajúcim. Po márnom uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť.
13. Odstúpenie od zmluvy
13.1 | Kupujúci má právo písomne odstúpiť od kúpnej zmluvy bez uvedenia dôvodu do štrnástich dní odo dňa prevzatia tovaru. |
13.2 | Kupujúci musí odstúpenie od kúpnej zmluvy oznámiť predávajúcemu, písomnou formou na adresu: Inking, s.r.o., Záporožská 3, 851 01 Bratislava alebo e-mailom na adresu: info@drinksking.sk. V každom prípade musí kupujúci v ozname o odstúpení od zmluvy uviesť svoje meno, priezvisko, adresu, číslo objednávky, dátum prevzatia zásielky, názov a množstvo vráteného tovaru, číslo účtu alebo adresu na vrátenie peňazí. Kupujúci, ktorý odstúpil od zmluvy, je povinný najneskôr do 7 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy zaslať tovar predávajúcemu kompletný, v pôvodnom neporušenom stave vrátane originálnych obalov, nepoužitý. Tovar nesmie javiť známky spotreby, opotrebenia či používania. Primeraná starostlivosť o tovar musí byť zachovaná. |
13.3 | Predávajúci je povinný prevziať tovar späť a vrátiť kupujúcemu cenu zaplatenú za tovar bez nákladov na službu dopravy a balného. Predávajúci vykoná úhradu na účet kupujúceho, ktorý uviedol v oznámení o odstúpení od zmluvy. Predávajúci vykoná úhradu do 14 dní od prevzatia odstúpenia od zmluvy, ak spotrebiteľ splnil všetky podmienky uvedené vyššie a najmä zaslal tovar späť predávajúcemu. Náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu pri odstúpení od zmluvy znáša kupujúci. |
14. Dostupnosť služieb a portálu
Predávajúci si týmto vyhradzuje právo možnosť výpadku služieb z nasledujúcich dôvodov:
14.1 | mimoriadna situácia z dôvodu COVID-19 |
14.2 | vyššia moc |
14.3 | neočakávané technické dôvody |
14.4 | neočakávané dôvody na strane tretích strán |
15. Alternatívne riešenie sporov
Pokiaľ spotrebiteľ nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva, má možnosť obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu. Ak predávajúci na žiadosť o nápravu odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia svojho sporu podľa ustanovenia § 12 zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s predávajúcim a prevádzkovateľom portálu DRINKSKING.sk je Slovenská obchodná inšpekcia Prievozská 32, 827 99 Bratislava 27, www.soi.sk alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke http://www.mhsr.sk); spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti.
Kupujúci – spotrebiteľ je oprávnený použiť platformu riešenia sporov online (ďalej len ako „RSO“) na riešenie svojich sporov v jazyku, ktorí si zvolia. Kupujúci – spotrebiteľ môže na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu RSO, ktorá je dostupná na webovej stránke http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Kupujúci – spotrebiteľ pri predkladaní podania platforme RSO vyplní elektronický formulár sťažnosti. Informácie, ktoré predloží, musia byť dostatočné na určenie príslušného subjektu alternatívneho riešenia sporov online. Kupujúci – spotrebiteľ môže priložiť dokumenty na podporu svojej sťažnosti.
16. Autorské práva
Všetky materiály elektronické, vizuálne, textové, grafické sú majetkom predávajúceho. Predávajúci týmto dáva súhlas na ich prezeranie len za účelom vytvorenia objednávky kupujúcim. Akékoľvek používanie, kopírovanie alebo distribúcia je porušením autorských práv predávajúceho.
17. Orgány dozoru
Orgánom dozoru pre kvalitu a bezpečnosť potravín je:
Regionálna veterinárna a potravinová správa Bratislava - mesto, Polianky 8, 841 01 Bratislava
Orgánom dozoru pre obchodnú činnosť je:
Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj, Bajkalská 21/A, 820 07 Bratislava
18. Ochrana osobných údajov
Podmienky spracovávania osobných údajov a špecifikácie konkrétnych osobných údajov, s ktorých spracovaním kupujúci týmto vyslovuje súhlas, sú obsiahnuté v dokumente „Bezpečnosť a ochrana osobných údajov“.
Spokojnosť kupujúceho s nákupom zisťuje predávajúci prostredníctvom e-mailových dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi, do ktorého je internetový obchod DRINKSKING.sk zapojený. Tie sú zasielané zakaždým, keď spotrebiteľ nakúpi na internetovom obchode DRINKSKING.sk, pokiaľ v zmysle § 62 zák. č. 351/2011 Z. z. o elektronických komunikáciách, v znení neskorších predpisov neodmietne zasielanie elektronickej pošty na účely priameho marketingu. Spracúvanie osobných údajov na účely zaslania dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi vykonáva predávajúci na základe svojho oprávneného záujmu, ktorý spočíva v zisťovaní spokojnosti kupujúcich s nákupom u predávajúceho. Na zasielanie dotazníkov, vyhodnocovanie spätnej väzby od kupujúcich a analýz trhového postavenia predávajúceho využíva predávajúci sprostredkovateľa spracúvania, ktorým je prevádzkovateľ portálu Heureka.sk. Tomu na tieto účely môžeme odovzdávať informácie o kúpenom tovare a e-mailovú adresu kupujúceho. Osobné údaje kupujúceho nie sú pri zasielaní e-mailových dotazníkov odovzdané žiadnej tretej strane na jej vlastné účely. Proti zasielaniu e-mailových dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi môže kupujúci kedykoľvek vyjadriť námietku odmietnutím ďalších dotazníkov pomocou odkazu v e-maile s dotazníkom. V prípade námietky kupujúceho mu dotazník nebude ďalej zasielaný.
19. Vyjadrenie súhlasu
Kupujúci vyhlasuje, že sa pred vyplnením objednávky oboznámil s týmito všeobecnými obchodnými podmienkami a reklamačným poriadkom a že s nimi súhlasí. V prípade, že sa preukážu kompetentným orgánom Slovenskej republiky niektoré ustanovenia týchto podmienok ako neplatné alebo nevynútiteľné, a to celkom alebo čiastočne, platnosť a vynútiteľnosť ostatných ustanovení a zvyšné časti príslušného ustanovenia tým zostávajú nedotknuté. Práva kupujúceho vo vzťahu k predávajúcemu vyplývajúce zo Zákona o ochrane spotrebiteľa č. 250/2007 Zb. v znení neskorších zákonných úprav zostávajú týmito podmienkami nedotknuté. Právne vzťahy a podmienky tu výslovne neupravené, ako aj prípadné spory vzniknuté z neplnenia týchto podmienok, sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka alebo Občianskeho zákonníka.
20. Záverečné ustanovenia
Všetky dojednania medzi predávajúcim a kupujúcim sa spravujú právnym poriadkom Slovenskej republiky. Ak vzťah založený kúpnou zmluvou obsahuje medzinárodný prvok, strany sa dohodli, že vzťah sa riadi právom Slovenskej republiky. Týmto nie sú dotknuté práva spotrebiteľa vyplývajúce z všeobecne záväzných právnych predpisov.
Predávajúci nie je vo vzťahu ku kupujúcemu viazaný žiadnymi kódexmi správania v zmysle ustanovení zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov.
Predávajúci nenesie zodpovednosť za chyby vzniknuté v dôsledku zásahu tretích osôb do portálu alebo v dôsledku jeho použitia v rozpore s jeho určením. Kupujúci nesmie pri využívaní portálu používať postupy, ktoré by mohli mať negatívny vplyv na jeho prevádzku a nesmie vykonávať žiadnu činnosť, ktorá by mohla jemu alebo tretím osobám umožniť neoprávnene zasahovať či neoprávnene užívať programové vybavenie alebo ďalšie súčasti tvoriace internetový obchod a užívať internetový obchod alebo jeho časti či softwarové vybavenie takým spôsobom, ktorý by bol v rozpore s jeho určením či účelom.
Znenie obchodných podmienok môže predávajúci meniť či dopĺňať. Týmto ustanovením nie sú dotknuté práva a povinnosti vzniknuté po dobu účinnosti predchádzajúceho znenia obchodných podmienok.